Nors apie seo šiandien kalbama ganėtinai nemažai, ir vis daugiau žmonių įvertina tokio pasirinkimo naudą, tačiau vis dar galima išgirsti klausimą seo kas tai? Taigi, ką svarbu žinoti apie seo optimizavimą, ir kaip nesuklysti renkantis tikrai profesionalų šios srities specialistą?
Seo specialistus rinkitės itin atidžiai
Šiandien seo paslaugų teikimą siūlo tikrai nemažai bendrovių, tad nieko nuostabaus, kad gana dažnai teiraujamasi, kokią jų vertėtų pasirinkti. Nors klientai gana dažnai tikisi, kad pageidaujamų rezultatų pavyks pasiekti kiek įmanoma greičiau, tačiau svarbu nusiteikti, kad reikės šiek tiek palaukti. Tuo atveju, jei seo specialistai žada, kad planuojami rezultatai bus pasiekti labai greitai, tai jums turėtų atrodyti labai įtartinai, nes didelė tikimybė, kad yra taikomi netinkami seo metodai. Taip pat seo specialistai įprastai negali pažadėti, kad pavyks iškilti į pirmąją paieškos poziciją – dažniausiai galima garantuoti tik tiek, kad pavyks iškilti į pirmąjį puslapį ar į kelias pirmąsias paieškos pozicijas.
Dvi pagrindinės seo optimizacijos dalys
„Šventuoju seo duetu“ galima laikyti išorinę ir vidinę seo optimizaciją. Ir vienam, ir kitam seo optimizavimui būtina paskirti pakankamai daug dėmesio, ir geriausia, jei šiuos darbus patikėsite specialistams. Nors internetinėje erdvėje šiandien galime rasti ganėtinai nemažai informacijos apie seo optimizavimo atlikimą, tačiau tai visada reikalauja tam tikrų specifinių žinių bei įgūdžių.
- Vidinis seo kas tai? Vidinė seo optimizacija yra atliekama internetinės svetainės viduje: sutvarkomos meta žymės, internetinio puslapio tekstai pritaikomi paieškos sistemoms, ir t.t. Atliekant šiuos darbus yra tikrai nemažai įvairių niuansų, todėl pravartu šią užduotį patikėti savo sritį puikiai išmanantiems žmonėms.
- Išorinis seo kas tai? Išorinis seo optimizavimas – tai atgalinių nuorodų palikinėjimas įvairiose internetinėse svetainėse. Nors neretai vis dar manoma, kad geriausių rezultatų pavyks pasiekti tada, jei atgalinių nuorodų skaičius bus pakankamai didelis, tačiau tai tikrai nėra tiesa. Kur kas svarbiau yra tai, kad šios nuorodos būtų kiek įmanoma kokybiškesnės, todėl vertėtų pakankamai daug dėmesio skirti internetinių svetainių pasirinkimui.
Nors iš pirmo žvilgsnio gali atrodyti, kad seo optimizavimas ir Google reklama yra tapatūs dalykai, tačiau tai nėra tiesa. Šių abiejų galimybių principas yra gana panašus, nes interneto vartotojai pagal tam tikrus raktinius žodžius gali paprasčiau rasti svetainę, tačiau seo optimizavimas gali užtikrinti kur kas ilgalaikiškesnį rezultatą – Google reklama turi būti užsakoma periodiškai.
Digital Star agentūros blogo straipsnis „SEO – kas tai?“ : https://www.digitalstar.lt/blogas/seo/