Per pastarąjį dvidešimtmetį technologijų pasaulis ėmė tobulėti sparčiau nei per visą istoriją. Kada internetas tapo prieinamas bet kuriam vartotojui, vis pasigirsdavo nuogąstavimų, kad su laiku tai neigiamai paveiks žmogaus pasaulio suvokimą ir jo gyvenimas savotiškai persikels į virtualią erdvę. Šiandien dažnai girdime sąvokas „tradicinė media“„socialinė media“, „socialiniai tinklai“ ir kt. Tai yra savotiškai raktažodžiai, gerai iliustruojantys šiandieninio socialinio gyvenimo ypatybes. Apie internetą, kaip apie kažką naujo ir nenatūralaus, jau niekas nebekalba. Tai neatskiriama besimokančio, besidominčio, socialaus, žingeidaus, vystančio verslą žmogaus gyvenimo dalis.
Dažnam kyla klausimas, kas yra media apskritai, ar tai bendra sąvoka, ar gali būti skirstoma į skirtingas? Pati sąvoka lotyniškai reiškia „terpę“, todėl tai lengvai galima susieti su vieta, kur yra talpinama informacija. Labai dažnai medijos sąvoka tapatinama su žiniasklaida, tačiau pastaroji yra kiek siauresnė, nes apima tik televiziją, radiją ir spaidą. Medijų sąvoka yra žymiai platesnė, nes apima visus įmanomus informacijos saugojimo, kaupimo ir perdavimo kanalus. Taip pat reikia paminėti, kad ši sąvoka yra neatsiejama nuo technologijų, kadangi tobulėjančios technologijos, atsirandantys įrengimai ir informacinės priemonės padeda plėstis ir informacinei terpei. Nereikėtų pamiršti, kad dažnai minimas medijos porūšis yra socialinė media, dar kitaip vadinama naująja medija. Tai medija, kurioje reikšmė teikiama konkrečiai žmonių audotorijai. Tokia medija apibūdinama kaip internetinis turinys, kuris yra sukurtas žmonių, besinaudojančių visomis nesudėtingai prieinamomis technologijomis. Tokios technologijos aprėpia informacijos kūrimo, talpinimo ir platinimo įrankius. Vieni iš pagrindinių tokios medijos bruožų yra bendruomeniškumas, nuolatinis tikslinės grupės dalyvavimas, informacijos prieinamumas ir sparti sklaida. Socialinės medijos formų yra begalė. Vienos pagrindinių yra socialiniai tinklai (Facebook, Youtube, Instagram, Twitter ir kt.), įvairūs forumai, blog‘ai, turinio bendruomenės ir kt.
Kaip ten bebūtų, šiandien socialinė medija tapo rimtų socialinių problemų vystymosi terpe. Čia turima omenyje ne tik patyčių internete prevencijos klausimus, nesukontroliuojamus amžiaus cenzo ar tikslinių grupių nuostatų neatitinkančius informacijos srautus, bet ir verslo pasaulio subtilybes. Juk tai tokia atvira erdvė, kurioje konkurentai gali siekti pakenkti tam tikrai organizacijai, kur bet koks neapdairiai pademonstruotas įmonės atstovų elgesys tampa viešas ir gali smugdyti įmonės reitingus. Tačiau, jei socialinės medijos platybėse juridinis ar fizinis asmuo elgiasi apdairiai ir atsakingai išnaudoja visas informacinių tinklų teikiamas galimybes, tai neša tik naudą – tampa erdve reklamai, saviraiškai, informacijos sklaidai.