Remarketingas tai reklaminis veiksmas, kuriuo skatinama vartotoją pirkti pakartotinai jam rodant reklamą. Taikant analizę nustatoma, ko žmogus nori, tikisi ir reklama gali būti pritaikoma jam individualiai.
Tikriausiai daugelis pastebite, kad besidomint konkrečia preke internete, vėliau ta prekė tarsi ima persekioti, reklama jums rodoma kituose interneto puslapiuose. Remarketingas yra vienas iš efektyviausių būdų siekiant didesnių pardavimų. Specialistų nuomone jis efektyvus todėl, kad pirmą kartą rodant reklamą žmogus ją tik pastebi, antrą kartą rodant – ja susidomi ir tik trečią kartą pamatęs reklamą žmogus, ją supranta. Kad pirkėjas imtųsi veiksmų svarbu rodyti pakartotiną reklamą su mažais laiko intervalais.
Vienoje drabužių parduotuvėje internete buvo atlikta analizė, kurios metu paaiškėjo, jog parodžius pakartotiną reklamą po 1 valandos 31 % pirkėjų įsigija prekę, o parodžius po 1 dienos pirkimą atlieka 23 % klientų. Statistika rodo, kad 9 iš 10 interneto parduotuvės lankytojų palieka puslapį nieko neįsigiję. Pasitraukiama dėl įvairių priežasčių, todėl, kad norima peržvelgti prekes kitose parduotuvėse, palyginti kainas, lankytojas nusprendžia įsigyti prekę vėliau. Todėl remarketingas primena lankytojui apie paliktą puslapį ir jo prekes. Jis gali būti vykdomas per „Google“ reklaminius skydelius.
Vienas iš pigių ir efektyvių būdų susigrąžinti interneto svetainės lankytojus – rinkti jų adresus ir vėliau išsiųsti naujienlaiškius. Tam galima pasitelkti registracijos formą, kuri būtų integruota į interneto svetainę.
Naujienlaiškių remarketingas
Naujienlaiškiais puikiai galima priminti interneto svetainės lankytojams apie naujas prekes, akcijas, suteikti naudingos informacijos. Svarbu, kad laiškai nebūtų įkyrūs, vienodi. Analizuojant išsiųstų laiškų duomenis galima vykdyti efektyvų remarketingą, klientui pateikiant dar labiau suasmenintus pasiūlymus.
Remarketingui pasirinkite naujienlaiškių siuntimo platformą, su kuria galėsite:
-
Sukurti registracijos langą savo interneto svetainėje tam, kad galėtumėte surinkti dar daugiau adresatų.
-
Be didelių pastangų sukurti naujienlaiškį. Platformoje turėtų būti lengvai valdoma dizaino programa, naujienlaiškių šablonai, galimybė įkelti prekes iš interneto svetainės.
-
Analizuoti duomenis. Duomenų analizė leis nustatyti, koks geriausias paros laikas naujienlaiškių siuntimui, koks remarketingo turinys yra aktualus auditorijai. Visa tai padės sukurti efektyvius naujienlaiškius, kurių dėka sulauksite didesnių pardavimų.